Thursday, May 24, 2012

Majowy Ogród dla Mamy


Majowy ogród zachwyca intensywnością barw. Soczysta zieleń podkreśla kolory kwiatów, które mienią się odcieniami różu, fioletu oraz żółci. Jest to miesiąc irysów, piwoni, naparstnicy, goździków, bodziszków oraz wielu innych gatunków.

Mój Majowy Ogród dedykuję wszystkim mamusiom, matulkom, mamom, a mojej Mamie szczególnie. Gdybym mogła zebrałabym wszystkie kwiaty w jeden wielki bukiet dla Niej,
z życzeniami wszystkiego co najlepsze.



Przyznam się, że w ogrodzie lubię pracować sama. Jest to dla mnie forma odpoczynku od hałasów w laboratorium oraz od ludzi. Nie mniej mam wiernego towarzysza, który czasami pozwala się sfotografować w swej pięknej okazałości.


3 comments:

  1. towarzysz piękny :)
    a takiego ogrodu tylko pozazdrościć

    ReplyDelete
  2. Moj piesio ma swoj wdziek, to fakt, dzieki.
    Ogrod ciagle ulega zmianow, rowniez z faktu, ze przesadzam i dosadzam wiele roslin stad niektore fragmenty sa ladne juz teraz, tak jak ten co pokazalam, inne beda ciekawe dopiero za rok lub dwa (mam taka nadzieje). Najwazniejsze - lubie pracowac w ogrodzie i moje rosliny chyba to czuja. Pozdrawiam.

    ReplyDelete
  3. Niesamowite jak ogrody na wiosnę szybko się odradzają. Można w nich siedzieć i siedzieć wtedy, nawet całą dobę. Wystarczy tylko zadbać o odpowiednie oświetlenie przecież.

    ReplyDelete