Friday, August 5, 2011

Las Vegas

Las Vegas ? Jezeli ktos lubi hazard - polecam, jezeli ktos lubi halas, tlumy ludzi przez 24 godziny - polecam, jezeli ktos lubi 40 C w ciagu dnia i nocy - rowniez polecam. Pytanie - co ja tutaj robie? Czyzbym lubila wszystkie powyzej wymienione rzeczy? Trzy razy NIE.
Nie mniej polecam to miasto jako punkt wyjazdowy jezeli ktos chce zwiedzac ta czesc Stanow. Przeloty do Las Vegas sa stosunkowo tanie oraz jezeli ktos lubi camping mozna z latwoscia zakupic caly potrzebny sprzet. Zatrzymalismy sie wiec na pare dni (hotele sa rowniez tanie) i jutro wyruszamy dalej. Kilka zdjec z tego miasta. Jedna rzecz zdumiala mnie, jest tutaj czysto, ulice, hotele, restauracje sa czyste. Zapach taki sobie poniewaz nie ma zakazu palenia, ale coz jak hazard to i wszelkie uzywki sa dozwolone.
Jutro wyjezdzamy do Valley of Fire, Park Stanowy w Nevadzie, a od niedzieli bedziemy w Zion National Park w Utah.

Pokaz fontann z podkladem muzycznym.
 Las Vegas Blvd
 Paryz w Las Vegas
 Wenecja w Las Vegas





3 comments:

  1. Halinko - ale cudnie - to ja będę czekać na relację - tym razem Twoją :) A tak swoją drogą, to Las Vegas zawsze strasznie chciałam zobaczyć - mam wrażenie, że to zupełnie przedziwne miasto.

    ReplyDelete
  2. Bardzo przedziwne jest to miejsce, meczace. Moja siostra tez bardzo chcialaby zobaczyc Las Vegas. Powinnam zorganizowac jakas wycieczke.

    ReplyDelete